Thursday 13 October 2011

SEBAB PEREMPUAN MELAYU MUDAH KENA RASUK/HISTERIA...


SEBAB PEREMPUAN MELAYU MUDAH KENA RASUK/HISTERIA...

by Wak Dol on Sunday, 15 August 2010 at 16:25
kes ini betul2 berlaku diruang pelajar perempuan membasuh kain. Berlaku diasrama Puteri. kebanyakan yang kena rasuk adalah perempuan melayu dan tidak pernah ada kes berlaku pada pelajar perempuan china atau india. Di mana salahnya........

kita ikutu percakapan antara bomoh melayu dan syaitan.

KES HISTERIA DI SEKOLAH KT BSB... ..MISTERI DI ASRAMA PUTERI TERJAWAB!

sua2 ari, ade sorg ketua bomoh yg begi2 berani hendak berjumpa sekumpulan jin yg berkeliaran di asrama hinggakan mereka merasuk sebilangan pelajar di sek i2. ketika smpi di sebuah bilik, ketua bomoh i2 membaca sejenis mantera. selepas membaca mantera i2, ketua bomoh i2 pom memanggil ketua jin i2. lalu ketua jin i2 datang dengan menunujukkan rupanya yang begi2 hodoh dan jijik. hinggakan ketua bomoh yg begitu berpengalaman i2 pom hampir2 pengsan dibuatnya!

hinggakan mayat reput pom lebih baek dri rupa ketua jin i2! tpi ketua bomoh i2 tetap kuatkan semangatnya itu.lalu si ketua omoh bertanya dengan kuat dan nyaring, menampakkan semangatnya yang tidak kendur walaupun melihat sesuatu yang menakutkan i2.

"kau rasuk pelajar di sini hah? jawab!! kenapa gadis melayu jadi sasaran kau wahai syaitan yang direjam?!!"

dengan menarik nafas yang panjang, si ketua jin i2 pom menjawab...

"Siapa Bilang Gadis Melayu X Menawan, X Menarik Hati, Tiada Memikat", "Kalaulah Memang, X Mungkin Aku Tertarik, Kalaulah Sungguh, X Mungkin Aku Merasuk"
Lalalalawakakakakahkah

No comments:

Post a Comment